maanantai 1. kesäkuuta 2015

GRADUATION

We did it! Kauan odotettu päivä ja mun virallien high school uran päätös eli graduation oli eilen. Silloin kun saavuin tänne ensimmäistä kertaa en olisi ikinä uskonut näkeväni tätä päivää vaan se tuntui vaan kaukaiselta ajatukselta. Siinä kohtaa kun eilen koko senior luokka heitti hatut ilmaan valmistumisen päätteeksi, tajusin etten todennäköisesti tule ikinä enää näkemään suurinta osaa näistä ihmisistä, enkä tule enää ikinä heräämään aikaisin aamulla mennäkseni benzien käytäviä pitkin... Graduation toden totta oli yksi monista syistä miksi valitsin lähteä Amerikkaan, ja onnekseni voin sanoa että se oli juuri niinkuin odotinkin! Graduation tapahtui juuri niinkuin elokuvissa hatun heittoa mukaanlukien ja meille jopa soitettiin se kappale minkä aina kuulee elokuvissa! Ei varmaan tarvitse edes sanoa että olin ihan täpinöissä koko tapahtuman ajan. Ihan siitäkin syystä että pelkäsin mun hatun lentävän tuulen mukana tai että kompastun lavalle astuessa, mutta nyt voin sanoa onnistuneesti been there done that and graduated from Benzie Central High School! Eilen käynnisti myös mun viimeisen viikon täällä Amerikassa, mikä on jotenkin tosi hemostuttava ajatus. Oon superinnoissani että pääsen taas näkemään kaikki vuoden jälkeen, mutta osaan jo nyt sanoa että tulen kaipaamaan mun kavereita ihan hirmusesti!


My favourite Thai girls!

BC exchange students 2014-2015




Mun ensimmäisiä Amerikka kamuja!


Sistas from another mistas

The Mummey Family
















Soccer Seniors 


True friends are hard to find, difficult to leave and impossible to forget... I found my best friends from 4 different countries and it really is difficult to leave them, but I will never forget them!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti